Festen


Nu blir det ett lång skrivande här *phu* men det ska allt gå bra :-)
Vi börja med 60 årsfesten det var kalas trevligt massa folk och så.
Och det var mycket mycket trevligt ska jag ska säga.
När vi kom fram till kalaset så åkte vi direkt till bowlingen där skulle vi samlas
och fira 60 åringen hura hura för han kom efter 10 minuter så vi alla hant och samlade
och viste exakt hur vi skulle fira han.
När L ni vet 60 åringen kom så sjöng vi för han och sen var det fullt drag med att spela
bowling jätte kul var det,
Men fan vad piss dåligt det gick för mig och vårat lag.
Men jag är ingen dålig förlorare så jag hade skit kul fast vi kom sist.
Efter slut spelet så blev det att vi drog hem till villan och där började festen.
direkt när vi kom så bjöds det på vin massa vin drack jag och jag som hatar vin.
men man tager vad man haver.
Och när allt är gratis så är det bara supa på och skåla så klart.
På natten åkte vi till ina föräldrar och det var helt okej dom var
uppe som tur var.
Nu vet ni i alla fall lite om hur det var på festen.
Pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha! Det värmer =o) Skicka ett mejl med lösenord på din blogg till min lunar o så skriv ner lite vad jag ska göra med din blogg så fixar jag det så fort jag har tid =o)

2008-11-28 @ 09:59:55
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0