God morgon go morning


Hello alla kära bloggisar :-)
Nu är det morgon för mig sov ända till 10 i dag gjorde vi alla
gud vad skönt det var måste jag bara säga.
Direkt när vi gick upp åt vi frukost och filip är frisk han äter som
en häst nu go boy :-)mamma blir så glad.
Men han får endå så vara hemma med oss nu den här veckan.
Veckan är snart slut men i dag ska vi åka i väg och bubbla och efter
det blir det och mata änderna.
Filip älskar och kasta bröd på änderna och dom blir glada för att dom får något
och äta ut av oss.tackar tack säger änderna ;-)
Efter frukosten var jag typ tvungen och diska massa glas hade jag och diska
efter det passade jag på och baka mer myffins och sätta massa klad på det
sen så kom fredrik och han ville genast ha coccos på.
Blä jag tycker inte om coccos och F tycker inte om kladd.
Så han tog på coccos på alla fast det var mina muffinsar.
Hade jag haft något annat hemma som karamelkulor eller något sånt
strösel eller vad som helst hade jag kunnat tagit på det.
Men nu är det coccos.
Kommer säkert bli gott.
Nu sitter jag här jag är pank och jag mår dåligt har ångest
det är hjärtat som får ta smällen den här gången
jag oroar mig så mycket och så och stresar och vill vara klar
med allt jag gör.
Jag orar mig så pass mycket fast jag bara skulle kunna koppla av och
glömma allt.
Men så hjäkla enkelt är det inte.
Och sen vill man veta vad man ska göra framåt och så.
Vi har funderat på och åka och hälsa på familjen snart.
Men det är så hjäkla mycket just nu.
Fira farfar på söndag och nästa helg blir det och fira
L som fyller 60 år grattis då ska vi åka enda till örebro.
Synd att vi ska vara fler i bilen annars skulel man kunna åkt och
hälsat på familjen och vänner.
Det skulle vara bra men så blir det nog inte.
Måste först till örebro sen hem och senare till min kära
mor o ch fär plus det andra kära man har :-)
Nu ska jag sitta här ett tag.
Ha det bra alla trevlig dag på er kram /mammatingeling

Vet ni vad som är skönast när man mår dåligt.
Det är att få skrika rätt ut i friheten.
Ni ska höra hur jag skriker när jag behöver.
Det blir vhuaaaaaa jätte högt.
Men efter jag skrikit ut har jag rensat mitt huvud
då mår jag lite bättre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0