Grin Olle det e jag det


Hallå alla kära läsare i dag har det varit piss väder ute och jag som tänkte gå
en mil i dag haha jag kom inte ens utanför dörren :-(
Hjävla lata morsan tänker säkert sonen min.
Hela dagen har jag bara slappat och gnällt först på Filip som leker med toan
och sen på mannen om vart vi ska flytta.
Det är inte lätt i bland självklart vill man ju flytta till ett ställe där alla ska trivas
och inte bara jag.Men i första hand måste man tänka på Filip och i andra hand
hyran så tycker jag.
För jag kan inte tänka mig och på vid en väg där det åker fullt med bilar och
sen finns lekpareken en bit över vägen.
Jag vill kunna bara gå ut på gården och leka med Filip så man har nära hem.
Och sen andra saker också sen om man vill kan man gå till en annan lekpark.
Men jag tar för givet att det ska finnas någon lekpark utanför mitt hem.
Fan det är inte enkelt vart jag vill bo???*suck* fan vad svårt det ska vara.
Jag vill bo en lyxkåk med lekpark bra hyra schysta grannar och inga hjävla
kakerlackor som det kan finnas i visa hus blä eller andra små krypp.
Det är inte enkelt och hitta något.
Nu ska jag inte sitta här och gnälla över allt.
Jag ska berätta att jag var på stan i går hitta massa kläder som
vi ska ha på oss till jul :-)
fredrik fick en skjorta ut av mig filip fick ett par svart gråa fin
byxor ut av mig han får en skjorta en väst o en slips ut av sin kära
mormor o morfar :-) han kommer att bli så söt det lvoar jag er.
ska ta massa kort sen under jul.
Fast jag kommer ha fullt upp med och fira jul på 100 ställen typ känns det som.
Ojoj har så mycket fram för mig hela julen.
Förutom nyår där vet jag inte vad jag ska panja på och med vem????????
Det får jag se vad som händer då.
Till mig själv köpte jag en as grym skit snygg klänning som jag älskar.
Jag tycker julen är röd och jag ville ha en röd klänning och så fick det
bli :-)en röd kort klänning med paljetter.komemr att skinna om mig
på julen.
Nu i kväll känner jag mig lite piggare så filip och jag ska gå och leka med bilar.
man måste bjuda på sig själv lite tycker jag.
Filip leker med mig nu han älskar värkligen min rosa keps ni vet
paul frank det är abra den han går omkring med här hemma.
Och varje gång jag tar den i från honom blir han sur och hänger läpp
och skriker på mig dumma mamma*finiss så låter det typ.
Det var länge sen jag köpte min keps får se till våren om dom
kommer ut igen då kanske jag ska köpe en sån keps till
Filip också :-)
Och självklart ska han få välja färg också vill han ha rosa så blir det
så vill han ha en annan färg får han det.
Filip är jätte gullig varje gång han trallar så låter han som en pinqu.
pöss mammatingeling
                                             Den snygga kepsen vill min son ha jämt på sig
                                              han är tok kär igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0