Hemma!


Nu är jag hemma skön skön skönt måste jag börja säga.
Kom hem i natt och somnade direkt i dubbelsängen den har jag saknat
så pass jätte mycket.
F o jag har fått delat på en liten trång säng en enkel säng.
Snacka om vad trångt trodde aldrig att vi skulle få plats båda 2
men jo då det fick vi men trångt var det.
Jag har haft det jätte bra hemma och jag saknar redan mina vänner.
Vill vara med er nu ni gör mig glad.
Dagarna gick fort men kul hade jag varje dag.
I morse var jag jätte trött och Filip skulle till dags och jag orkade inte gå upp
när kl var 08:30 blev jag tvingad upp och jag hatar att behöva väcka filip,
han sov så gott i sin säng han hade säkert kunna sova till 11 i dag.
Men så fort vi kom till dagis så glömmde han bort sängen och sprang in
till alla barnen och började sjunga :-)
Och i dag när vi kom till dagis fick filip en kaländer lucka han blev jätte glad.
Den ska han få öppna från den första till den 24.
Kalas tycker han för han ska också få ut en av sin mamma det har jag lovat han.
I lördags när jag var på 60 års fest hade jag jätte trevligt ska skriva mer sen nu
är det dax att fixa ska tvätta i dag får se hur mycket jag hinner o skriva sen.
pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Dessi

Skönt o va hemma! Mår du bättre? Jag var lite bättre i tisdags, men så igår vaknade jag med halsont o idag kraxar jag =o/ Ville du ha hjälp med din blogg? Minns inte om jag fick nåt svar av dig. Har sett att du brukar svara här på din blogg...klicka in dig på min blogg o svara där istället, då missar jag inget =o)

2008-11-27 @ 14:53:36
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0