Jag kan själv!


God dagens alla kära blogg läsare kul att ni tittar in.
Lämna gärna ett fotspår ut av er då blir jag glad :-)
I dag var Filip mycket bättre mådde toppen i morse så vi
kilade till dagis där hade han det kul.
Jag gick till coop forum och köpte lime och massa blockljus.
Det blev vita ljus fast jag ville ha mörkröda men F ville ha vita.
Så det blev vita ljus.
När jag kom hem diskade jag och plockade in pepparkakorna i burken.
Sen började jag o ljuspyssla jätte bra blev det.
Tog fram en tjock vas och satt sand o glaskulor i botten sen hälde jag i
vatten och sedan skar jag lime skivor och la i sen satt jag dit ljuset.
Jätte fint blev det.
Jag älskar och hålla på med sånt.
Synd bara att man inte har så mycket plats och ställa fram allt.
Så när jag får störe hur så hjäkla kan jag bane mig pyssla hur mycket
jag vill se fram i mot det :-)
När jag var klar satt jag mig vid datan var typ tvungen och skriva om mitt cv
då jag var missnöjd emd det jag hade.
Så med nytt cv känns det bra igen men det tog några timmar och fixa det.
Så hjäkla svårt och komma på vad man ska skriva och så och att det ska vara
så komplicerat ööö fatar inget ut av det men nu är jag i alla fall nöjd med det.
Kl 1 efter jag hade ätit mat ringer dagis Filip har inte ätit något hos dom och inte sovit.
Så det är bara ta på sig jackan och gå.
Hemma är han ju rena piggelin busar o lekar och kasta boll ja allt ni vet som han gillar och göra.
Sen lägger jag honom.
Tog upp honom nu för 35 minuter sen då kräktes han nu är jag livrädd att han har fått årets första
influnnsan usch jag vill inte ha den.
Känne ri min mage att den är spänd.
Fast det värsta är om vi alla blir spysjuka finns det ingen som kan hjälpa oss alla
har dragit till ett varmare land.
Så nu är vi kvar i kalla sverige och väntar på jul och att dom ska komma hem.
Uuuu jag vill inte spy det är äckligt blä.
Jag hoppas värkligen att det är från sprutan filip är dålig ut av.
I kväll blir det myspyss dax i soffan ska se på sos familj.
Kan alltid vara bra och se på det om man är föräldrer tänk själv om sitt
barn blir sjövilt då finns det lite idier och testa sig fram så man kommer
på rätt spår igen :-)
Därför kollar jag på sosbarnfamilj hjälp.
Nu ska jag dricka massa treoo så ingen kan smitta mig med något skit.
ha det bra alla puss o kram på er /mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0