Jul strålande jul.


Jag var borta en sväng i går.
Åkte till en störe stad i går :-)
Och det var bara massa jul saker överallt.
Tänk snart så är det jul :-)
JUL JUL STRÅLANDE JUL.
Fast jag skulle inte köpa jul saker skulle köpa
fasrdag pressent men hittade inte ett skit :-(
Så jag åkte hem tomhänt.
Så var min roliga shoppingsdag över.
Sen så klart hoppas jag att jag får en
choklad kalender ut av F.
Man kan alltid hoppas att jag får det.
kram mammatingeling

image14
FÖR ATT JAG SKA HA EN RIKTIG JUL MÅSTE JAG HA EN CHOKLAD KALENDER.
EN CHOKLAD VARJE MORGON FRÅN FÖRSTA DECEMBER FRAN TILL DEN 24
DECEMBER.HOPPAS HOPPAS JAG FÅR EN SÅ JAG INTE BEHÖVER KÖPA
NÅGON SJÄLV :-) SNÅL SOM JAG ÄR I BLAND HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0