Kväller.


Nu är det kväll efter min hårda städdag så fick vi hämta Fjonken vid 2.
han hade haft kalas kul på dagis :-)
Alla barn var jätte trötta när vi kom men Fjonken var jätte pigg o glad.
Så härligt och se honom så glad och veta att han trivs på dagis.
Efter vi kom hem så var jag trött men jag ville inte sova så
jag gick en promenad i 2 timmar så gött väder ute.
Lite kallt men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder haha.
Så i kväll blir det att morbror och hans tjej kommer över hit.
Blir en riktig mysig pizza kväll hoppas jag får se på idol.
Man vet aldrig när det kommer besök och man bara har en tv.
Så vi kommer dricka vin och ha massa ljus på bordet.
Lägenheten är så kall här brr snålar med värmen gör dom.
Snart får faktist hyresvärden köpa värmeljus till mig om han inte tänker
sätta igång mer värme.
Fan jag betalar ju en dyr hyra då kräver man ju värme :-)
ha en underbar kväll puss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0