Lång vandring.

Hihi det är farsdag vet inte vad man ska bjuda till sig på fasrdag.
Men en skrapbingo från 1 december fram till 24 december kan aldrig vara fel.
Men jag ville ge mer så jag hade inte hittat något så istället fick jag hitta på något själv.
Gissa vad det blev det.

Det blev en biltur till skärgården där stannade vi bilen och var ute och gick en och en halv timma.
I solen så jätte skönt väder det är i dag ute :-)
Tror faktist F blev väldigt nöjd måste jag säga förutom att han blev svettig
och det kanske inte jag ville att han skulle bli.
För blir han varm så vill han antingen ta av sig jackan eller sluta och gå.
Så vi gick sakta i alla fall Filip var så klart med men han somnade på vandringen.
Kan ni gissa vad vi såg i dag på våran vandring?????????
Jo vi såg nämligen en liten orm.
Hallå tror ni att jag har blivit knäpp ormar ska sova nu men hallå den ormen var
liten och uppe på vägen.
Det var en kopparorm så liten chock fick man ju.
Men det är varmt för att vara i november.
Så jag hoppas i alla fall att den lilla ormen kan somna om igen
och sova så gott enda fram till April då han hör göken hoa.
Nu är vi i alla fall hemma vi ska snart äta chilisoppa.
Första gången jag ska göra det men jag hoppas jag lyckas i alla fall.
Ha en bra dag på er alla kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0