Loppisdag!


Hallå alla mina käris bloggare :-)kul att ni tittar in i dag.
Min dag har varit jätte seg typ inte orkat göra något vetigt alls.
Vet inte alls vad som händer med mig är nästan grinmåns för jämnan,
jag vill vara den glada positiva tjejen som jag var förut.
Varför ska det vara så för?
Varför tänker jag på så mycket för då mår man ju dåligt :-(
I morse skulle jag ha gått upp kl 07:30 men den hjävla klockan ringde inte
och vi hade lovat mormor att köra henne till loppis som öppnade 9.
Och 08:20 vaknar man shit och kollar på kl det första jag tänker hjävla mobil
hjävel som inte går i gång när jag ska upp *arg o stress blev det*
Så upp ur sängen klä på sig äta en frukt ge Filip mat ,motar upp mannen som sover
gott men han kom upp till slut.
Så efter 9 hämtar vi mormor och  åker till loppisen.
Ganska stor loppis men jag hade filip på ryggen så det var mycket folk som kollade
på mig och vist det kändes ju när han satt på sin rygg.
Fick tillå med ett råd att jag skulle köpa en sjal och ha filip i.
Tack men jag är osäker på såna bärsjalar innan jag beställer något
måste jag testa det om det fungerar och om det är lättare.
Mormor hade i alla fall skit kul och gå på loppis hon köpte massa saker till Filip.
bara jobbigt att hon ville gå där i 2 timmar phu vad slut jag var där när vi kom därifrån.
men det var inte lätt att komma där ifrån för mormor ville vara kvar längre och Filip ville
absolut inte vara kvar.
Så innan vi skulle gå ville mormor ge massa saker och gossedjur till filip.
Så vi var tvungna att säga i från han har typ 1000 gossedjur och massa bilar.
Och sen var det inte så  bra bilar men en sopbil fick han i alla fall som han har lekt
med hela dagen han älskar och lägga i massa saker i den :-)
Tack snälla mormor du är så underbar men filip älskar dig även om du
inte ger honom leksaker.
Usch vi får inte plats med så mycket leksaker nu och snart är det jul då kommer det
mer och jag håller på och kollar som fullt efter lägenhet men jag hittar inget.
Innan vi kom hem åkte vi och handla mormor skulle också med och handla tur
att hon inte var där 2,5 det var hon senast när hon var där med min man.
Men det är inte lätt och handla när man är gammal så då får det ta den
tid det tar så är det bara.
Fast jag har väldigt svårt och gå i affärer specielt när det är massa folk
som buttar på en då blir jag arg och vill ut på direkten.
Efter vi hade handlat var vi hemma Jag köpte en randig tröja till Filip som han
kan ha till dagis och en liten jul tomte som vi ska ha i adventsljustaken.
Jag gjorde pannkakor och fredrik åt bara en halv för han tyckte inte dom
blev bra.
vet ni hur fan vad ledsen jag blir??????
Jag blir hjäkligt ledsen och jag orkar inte höra så.
För i köket står jag och gör svåra pannkakor sen när det är klart
så får jag höra att den smakade inte så bra men jag vågade smaka i alla fall.
det sårar mig och jag blir så ledsen och arg.
Så filip o jag sitter där i köket och förösker och njuta ut av maten men det e fan inte
lätt när pappan går från bordet.
Hoppas värkligen inte att filip blir som sin far.
det kommer såra mig totalt då.
Jag var typ ledsen hela eftermiddagen och arg så jag var helt tomt i huvudet
så jag la mig sov 3 timmar.
det var skönt det sen gick jag ut och fick frisk luft så jag hämtade mina kraffter.
Så nu är jag i alla fall lite gladare.
Vet ni i dag gjorde filip busfrö ett bus som vanligt gissa vad han gjorde?
Jo han tog ut hela toarullen och kasstade i väg den.
Usch jag har sånt dyrt papper sånt vill jag inte att han ksa leka med.
men tur är det förösta gången fortsätter han med det då får han en andra
varning för han älskar ju papper och jag e rädd om det.
Nu ska jag se på hockey trevlig helg god natt med er pöss mammatingeling.

den var söt men jag kunde inte slössa bort mina pengar
jag är snart redan pank.
har bara 500 kr kvar på kontot.
har redan köpt mat och betalla hjävla piss räkningar med
dom pengar jag fick.


Kommentarer
Postat av: michis

kramar

2008-11-30 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0