Mera lussebullar


Nu är det första advent och då står man i hela huset och bakar :-)
massa lussebullar ska det bli.
Diska har jag gjort tävtta ska jag göra snart lussebullarna är snart klara och äta.
Hoppas ju så klart att dom ska bli goda.
Tänk vad kul om någon skulle vilja komma över på fika men nej så blir
de inte vad synd tycker jag ,jag som älskar att få besök när det är 1 advent
och man har bakat.
Men i alla fall ska vi filip o jag gå ut och leka sen om han vill det.
Och det är säkert klart att han vill leka speceilt gunga det var ett tag sen
han gjorde det så det tycker han om.
Kansek amn också kan ta en promenad med hela familjen skulle vara skönt
och komma ut.
Då det typ har regnat hela dagen riktigt skit väder tycker jag då jag inte
har regn kläder.
jag vill ha regnkläder i julklapp så jag kan följa med filip ut och leka och
hoppa i vattenpölar.
Pöss Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0