Min blogg :-(

Vet ni vad jag funderar på jag tycker att min blogg är jätte ful.
Den liknar inte alls mig jag vill att den ska ha bilder på mig och
ha en jätte fin bakrunds bild men jag vet fan inte hur man gör.
Varje gång man kommer till någons blogg så är dom jätte fina.
Min är vit med typ ett hjärta på.
Det får jag faktist ursäkta jag vill ha en fin blogg.
Då skulle det vara mycket roligare och blogga.
Tänk att  ha en fin blogg som föräställer mig som gör mig glad
det skulle vara jätte kul.
Men jag är så dålig på datorer så jag vet inte ens hur man gör :-(
Känns faktist jätte tråkigt och ha en blogg när man inte vet hur man
stylar en blogg :-(
Det skulle vara mycket roligare och blogga om man hade en blogg
som föreställer mig :-)
Hoppas att det finns någon som vill och ha tid  och hjälpa mig.
Det skulle vara så kul och jag skulle bli så tacksam för det.
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag kan hjälpa dig litegrann...har tyvärr inga fotoprogram så jag kan göra snygga bilder, men jag kan ändra färger o lite sånt!

2008-11-22 @ 09:07:12
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: michis

jag har ändrat min så jag fick bilder på mig,micke o katterna där högst upp (i så kallade "headern"). Men jag tyckte det var jättesvårt det tog mig 3 timmar att försöka koda o greja. Har du sett hur det blev? minns väl mitt anv namn o lösen? (michis i båda fälten)

2008-11-22 @ 14:24:40
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0