Min klänning



Så här ser min fina klänning ut som jag köpte i går :-)
Ni ska få se sen efter jag laddat ner korten i datan.
Hur den sitter på mig.
Jag tycker i alla fall att den passar till mig på julen :-)
jag är i alla fall nöjd med shoppingen i går.
Nu funderar jag på vad jag ska köpa till min pappa
o min farmor i julklapp???????
Dom andra har redan fått julklappar.
Sen så klart ska F o jag köpa något stort till filip jätte
svårt och veta vad man ska köpa till han då vi redan
köpt saker som han vill ha.
Som jag har funderat på en trehjuling men det är nog rolligare och
få när amn kan cykla till våren när amn fyller 2 eller en elbil .
vad kan man köpa för roligt nu?
Som typ alla leksaker låter likadant.
Funderade på och köpa en radio som sjöng och gjorde massa
saker men det tråkigasde var att den hade sama melodieroch röst
som telefonen som Filip har,
Och hur roligt är det när leksaker börja låta likadant?
Jag tycker det blir ett hjäkla tjatandeså Nej.
Jag vill ha något kul och bra till Filip som han blir nöjd ut av.
vad kan man köpa till en ca 2 åring???
jag kommer inte på något och inte heller om jag springer
till varje leksaksbutik eller kollar i någon tidning.
Fundersam och funderingar i hela mitt huvud.
nej nu ska jag ta en paus.
Puss puss mammatingeling
Fina/snygg- byxor till kille stl. 104, som nya
Filips söta byxor som jag köpt.
ska bara sy upp dom lite satt jätte bra.
Så innan jul ska ajg sy upp bennen annars lär han
snubbla på dom hela tiden då blir han arg på oss.
Gull ungen kommer bli så fin.

Kommentarer
Postat av: michis

FIIN!!!

2008-11-29 @ 22:19:08
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0