Mitt allt


Min underbara Filip är så go specielt nu i morse.
Han sov länge och när jag kom upp fick jag både en puss o en kram
som det ska vara i en mys familj :-)
Efter jag hade phockat på honom alltså bytt blöja då åt vi frukost.
Phocko säger filip när vi ska byta blöja skit bra då vet man när det är dax.
När Filip åt mat pekade han på sina tavlar just på en krokodil jag sa det är en
krokodil kan ni gissa vad filip sa då? Han sa kocko så jag hörde ju att han
försökte säga krokodil.Så det var nära på nästa månad kan han säkert säga
krokodil.
I dag blir det att gå ut en sväng då det är så pass fint väder fast det är kallt ute
och otur som jag hade glömde jag mina rosa stickade vantar på filips dagis i går :-(
Ohh och jag kommer inte till dagis förän nästa torsdag.
Får väl se om jag sticker till ica och köper ett par fula vantar för 10 spän.
Det är billigt huvudsaken är att dom är varma.
På efter middagen ska Filip vara hos gammel mormor och huligana dom kommer
ha skit roligt för gammel mormor är också en liten huligan :-)
Så det blir huligan partaj när pappa o jag är borta och kollar på lägenhet.
I kväll blir det pizza gott och idol så klart sen får vi väl se vad som händer
sova eller se på någon film.
Jag åter kommer senare i dag om hur lägenheten är.
Ha en bra vinterdag nu alla kära läsare.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0