Mitt hår.


jag blir så arg varje morgon när jag vaknar alltid mitt hår som gör mig arg.
jag får aldrig till frisyrer längre urk jag skulle vilja klå upp frisören som
tog bort mitt tjcoka vackra hår.
Kan ni förstå hur ledsen jag är varje morgon och att inte kunna göra
massa frisyrer som jag kunde göra föurt.
Massa ångest har jag nu.
varför gick jag till en frisör? jo jag var tvungen och klippa mig
och jag viste inte vart jag skulle gå.
sen så hade jag inte råd och betalla 400 kr som det kostar här i stan
därför fick jag betalla biligt och dålig klippning.
Vet ni varje morgon blir jag arg att jag inte kan göra något med mitt
hår sen börja jag och gråta precis som en 3 åring som inte får
något godis.
Jag blir värkligen så ledsen för mitt hår betyder allt sen har jag inte
råd med löshår :-(
Och min våffeltång har jag inte tid med varje morgon som tar 30 minuter
och i bland längre tid.
jag vill ha tillbaka mitt hår som frisören stal i från mig.
nej nu ska jag titta på tvn sov gott alla god natt puss
/mammatingeling

Jag vill ha löshår nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0