natt!


Jag sitter uppe nu det är natt jag kan inte somna varför ska det vara så hjäkla svårt?
Har så mycket funderingar i huvudet vet att jag ska upp snart igen redan 06:30
Jäsp.
I morgon blir det att titta på lägenhet fast det blir inte den för jag vill bo längst ner
och inte hökst upp på toppen.
Fast jag tycker det är kul och kolla på lägenheter.
Det komemr säkert bli ett par st till innan jag hittar någon ny lya att bo i.
det är så hjäkla svårt och veta vart man vill bo??????tussen frågentecken
i huvudet som surrar runt.
Usch jag vill bara koppla av och slappna av så jag komemr till ro.
Jag tänker på Scott Nichols nu det var väl 1 månad sen han gick bort
annars är det snart 1 månad sen han gick bort.
Tänk att jag inte ha någon vovve kvar.
Jag har kollat lite på blocket  på hundar och katter
men jag vill vara 100 procent säker på vad jag vill ha för djur.
just nu kan jag nog inte ha något djur jag bor för lite och sen
är sorgen fortfarande tung och bära på.
Men sen när ajg flyttat till störe vill jag ha ett nytt djur kansek till våren
sommaren.
Fast det måste vara en bebbe och ingen fullvuxet djur då jag tänker på filip.
Hundar och katter kan ju förändras när dom flyttar om dom är vuxna.
Just nu får jag väl börja leta efter en sulky till Fjonken jag vill ha en
liten rese sulky med små hjul och som ska vara ljusblå.
bara lite svårt och hitta den perfekta sulkyn fast jag kollar
överallt.
Usch i morn måste jag också ringa samtal jag hatar telefoner och ringa
till folk jag  inte känner då får jag en klump i magen och blir jätte nervös.
Jag hoppas jag får tag på kvinnan så vi kan prata lite så allt blir bättre hoppas
jag på.Kommer kännas gött när jag fått tag på henne och när jag lägger på luren
Hoppas Hoppas bara att jag får tag på henne direkt.
Föra veckan försökte jag också men Nej då svarade hon inte :-(
Hoppas på bättre tur i morgon

 

Precis en sån sulky vill jag ha.
P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0