nattis promis


Tjoho nu har jag varit ute på en riktigt vandring känner mig som
en vandrare måste jag säga :-)
Var ute i 2 timmar utan vantar o mössa bbbrrr kallt
måst jag säga att det var.
Men jag hittade inte vantarna eller mössan.
Men jag gick fort så lite varmt blev det.
När jag kom hem åt Fjonken o jag mat
jag gjorde iordning potatis o köttbullar med gräddsås.
Självklart skulle vi ha sylt till men usch vad äcklig sylten var blä
sur lingonsylt äckligt det var bara att kasta burken i soptunnan.
Nu sover Filip och mammatingeling ska ockå snart sova
Men jag hant o läsa saga för filip i natt innan han somnade.
natti natt natt pöss mammatingeling


En helig gammal bok som jag älskade när jag var liten.
Värkar som filip diggar också boken :-)
Wery good boy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0