Nu e det idolkväll.


Nu är det idol kväll Filip är vaken och släpper loss :-)
Så ska det vara på en fredagskväll.
Ni vet pizza popcorn godis och plus att Filip är vaken.
Det är helt underbart för Filip bjuder på mycket dans
både sitt och stå dansar.
Det är den bästa minsta dansare jag någonsin sätt.
Skulle vara kul om han kunde börja på dans.
För jämt när han hör musik så släpper han loss och börja
dansa och har jätte kul.
Jag älskar min son så mycket han är
mitt allt och man ler jämnt när man ser han.
Min son är så underbar och go.
Hoppas han orkar vara uppe hela kvällen
under idol mycket trevligare och se på idol när filip är vaken.
För han tar värkligen för sig :-)
/mammatingeling.

Kommentarer
Postat av: michis

vad mysig han verkar vara lilla flipp <3

2008-11-21 @ 21:21:38
Postat av: Cizzi

ja han är jätte mysig.

Du ska få träffa honom snart.

Så du får vara beredd på att han springer nu :-)

Hur kommer jag in på din blogg?

kram är nyfiken på den ;-)

2008-11-21 @ 22:41:28
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0