Precis 1 vecka sen.


Nu har det gått en lång tung vecka med mycket sorg.
Då jag var tvungen att avliva vovven.
Jag saknar honom värkligen.
Jag tänker jämnt nu har jag ingen vovve kvar.
Ingen som man kan gå ut med ingen som
lyssnar på mig.
Det är så tomt.
Jag kommer aldrig och glömma dig miv
vackra SCOTT NICHOLS.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Jag gråter jätte ofta.
Jag tänder alltid ett ljus för dig min vovve.
tänker på dig varje dag.
Till minne av
SCOTT NICHOLS.
/mammatingeling

Dagen då scott nichols dog.
var det den tungasde dagen i mitt liv.
Tårarna bara forsade ville aldrig ta slut.
Jag kunde nog fyll 1000 badkar och jag kan ytligare fylla mer.
Scott nichols dog den 31 oktober 2008 han blev bara 4 år.
Dagen då scott dog var en kall höst dag han somnade in kl 15:55 ca.
Dagen var mycket kall och det snödade på kvällen.
På dagen hade det varit snöblandat.
saknar dig vovven min.
*scott nichols*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0