Shoppat.


Jag var tvungen att springa ner till stan i dag.
ups kom ju på att jag inte hade köpt något till fasrdag.
Och jag har inte hittat något så det enda  jag kom på som jag
köpte till F var en binkolotto julkalender.
Hoppas han blir glad över den :-)
Sen får jag väl köpa en triss till min far.
Och inte minst med det så var jag bara tvungen att
köpa ett par härliga gardiner till filip.
Jag längtar så mycket tills filip får eget rum.
Fast i sommras hade en grodor på sina gardiner
jätte fin blev det :-)
Hoppas VI hittar någon lägenhet snart.
Det är bara så svårt och veta vart man vill bo.
F vill bo nära stan och jag vill bo längst ner och en bit
i från stan.
Så det är det som är jätte svårt och veta vart jag vill bo.
För man vill ju att alla ska trivas dit man flyttar.
Sen har jag inte shoppat något mer i dag.
Så nu börja mina pengar ta slut :-(
Men om 2 veckor får jag tillökning jätte bra det :-)
Puss puss ha det bra mammatingeling.

Helt nya barn panelgardiner i retro stil

Dom där läckra djungel gardinerna ska sitta i Filips rum.
Jag tycker dom är jätte fina.
Och Filip älskar ju elefanter det blir perfekt med elefanter
och massa andra djungel djur :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0