Sista bilden


Här har jag sista bilden på scott Nichols.
den hant jag och ta i från min kamera.
Nu är det 3 veckor sen han gick bort.
Och jag kan känna att saknaden fortfarande sitter i.
men i morgon kommer jag hem till mina föräldrar det är då jag
kommer att inse vad som har hänt.
Han finns inte längre kanske jag kommer få in det i mitt huvud
sen när jag kommer och ingen hund är där och möter mig.
Usch vad tomt det kommer att vara.
Det är nu tårarna vill rinna ner från min kind jag vill bara skrika.
På söndag blir det nog värst och känna hur tomt det är.
aj jag har tillå med ont i hjärtat ajajaj.
Tänk att inte min hund finns mer.
Det har gått 3 veckor och det känns som han fortfarande finns.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0