Snusk pelle ;-P


Hoppas bara inte Filip gör så
och att han inte  gjorde så.
skulle jag se honom så skulle
jag få hjärttillstånd värsta cho

Kan ni gissa vad våran son gjorde i dag?
Han är en riktig snusk pelle specielt i dag *blä*
Jag höl på med maten F satt i soffan såg på något skit
på tvn som vanligt medans jag får anstränga mig.
Jag trode själv klart att Filip var med pappa.
Men nej det var han inte och inte med mig heller
så jag börja fundera på vart Filip va när jag steg in i
vardagsrumet och jag såg inte till filip.
Så vi börja leta överallt men vi hittade honom inte.
Men så plötsligt hör vi ett ljud från badrumet Filip kan inte
stänga dörrar än men nu hade han fått igen den.
Vår lilla grabb hade stängt in sig i badrummet och börja leka
med alla schampo flaskor låg på golvet.
men det snuskigasde var när vi öppnade dörren ståg filip där med
toa borsten i handen och sträckte fram den till oss *usch vad äckligt*
Har fobbi för sånt äckel peckel som finns i badrummet haha tillå med
toaletter är jag rädd för.
Är ju rädd att något ska komma upp därifrån vad som helst för skit.
UUU stackars filip som lekte med borsten skrämde värkligen slag på mig.
När maten var klar var han lite ledsen då vi pratade med filip att den borsten får
man absolut inte leka med.
Efter det gick det över då blev han bestämd efter han hade gråtit ingen fick
mata honom jag kan själv är det nu.
Han lärde sig och sätta på sig en tröja i dag :-)
Så kul att allt går framåt nu för Fiip man ser ju så fort han utvecklas varje dag.
det är det finasde stunderna man kan leva sig i nu.
Nu ska jag se på film och natta Filip han ska upp tidigt i morgon.
Puss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0