Söndag


Nu är det söndag kyrkdagen då alla gick till kyrkan.
Det gör inte alls många nu för tiden.
jag går i alla fall till kyrkan på midnattsmässan då är det fint och lugnt.
Det är faktist underbart och avslapnat att vara i kyrkan.
Jag vet bara inte varför jag inte går dit så ofta nu för tiden :-(
Lite synd är det tycker jag.
Skulle vara skönt och bara slapna av och vara i kyrkan.
Kanske ska gå dit någon dag känner att jag behöver det.
Men jag tycker int eom att gå dit ensam kanske därför jag inte kommer
i väg så ofta som förut.
I går kom farmor över en stund hon hade köpte 3 par jätte fina tröjor
till filip :-) jätte fina och jag blev så klart jätte glad för kläder går alltid åt.
Sen så klart ville hon mata filip och han är förkyld och var jätte trött i går
men han ville inte ha mat och hon ville att han skulle äta.
Tog en bra stund sen åt han senare började vi med våran mat som
vil skulle äta och då kräktes filip på farmor *ups*
Hon blev inte så glad usch men det gick i alla fall och torka av.
Och när vi skulle äta så åkte hon hem.
I morse när jag vaknade gick jag upp och diskade så bäst man är.
Men innan jag gick upp skrek Filip och jag var så trött och ville bara sova
så fredrik fick gå upp ;-P haha det kan han få göra.
Men sen när han kom tillbaka och jag låtsades att sova sa han
tror du inte att jag såg att du var vaken och bara väntade på
att jag skulle gå upp.
Jag förnekade det direkt och började gapskratta.
Men vist fan hade han rätt :-)
Fast i morgon ska vi till dagis.
Efter jag hade diskat torkade jag av skåp och alla luckor
inte alls länge sen jag gjorde det men det var skitigt som bara'
tussan förstår inte att det ska bli så skitigt direkt.
Nästa gång jag jag flytta ska jag ha trä luckor och inte vit
allt skit syns ju på direkten då.
Jag hatar och torka tar 2 timmar för att det ska blänka.
Min älskling han är bäst han har varit
så duktig i dag han tog över mitt jobb och började tvätta :-)
Tack min underbara älskling jag älskar dig puss puss på dig.
I dag ska vi till farfar och äta pannkakor väntar bara på pannkakor
jätte sugen o hungrig är jag på det nu :-)
Sen så efter det ska vi handla åter kommer senare ska åka
nu pannkakarna skriker på oss nu *FNIIIS*
ha en bra dag mammatingeling

Mums det där längtar jag efter nu.
Hoppas man får grädde också annars
går det bra med sylt.

Kommentarer
Postat av: ☆ Nina ☆

GRATTIS! Du vann julkorten i min tävling! =) Maila mig din adress så postar jag dem till dig! Kram

2008-11-17 @ 08:35:11
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: Cizzi

Hej vad roligt jag vann dina jätte fina julkort :-)

Jag blir faktist jätte glad för jag bruka aldrig ha tur och vinna något.

Och nu när man har familj hinner man inte alls med mycket så jag uppskattar värkligen att jag vann dina julkort blir jätte glad :-) ska jag skriva min adress på din blogg eller vad har du för mail? så kan jag maila min adress till den.massa jul kramar

2008-11-17 @ 19:16:20
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: [email protected]

http://www.uklacostetrainers.org/

2011-09-27 @ 03:43:38
URL: http://www.uklacostetrainers.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0