sovit


Tjoho vad länge jag sov i dag.
Nu är jag riktiga piggelin måste jag säga stolt.
Kvällen blev sen för oss alla förutom filip han somnade vid 9.
När filip hade somnat så kollade vi på idol och innan det hade vi ätit pizza.
efter idol satt vi uppe drack och spelade buzz skit länge sen nu.
Så det var så hjäkla svårt men kul fast jag kom sist.
Vi kom inte i säng förän 02.
I morse sov vi enda till 12:30 jippi vad pigga vi är.
Filip sov också så länge på något konstigt vis.
Brukar aldrig hända att han sover så länge.
Så det var så skönt att få sova så länge utan att någon gått upp.
I dag blir det lugnt ska i väg och handla och panta så man får lite pengar :-)
I kväll blir det tacokväll med ett par vänner.
Riktigt kul ser jag fram i mot.
Så vi får se vad vi hittar på senare på kvällen.
Ha en bra dag o kväll.
/mammatingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0