Stor städdag.


I dag hade vi Fjonken på dagis han hade haft jätte kul där i alla fall.
Under tiden när Fjonken var på dagis passade vi på och städa här hemma.
Det behövdes värkligen städa.
Fast F hade städat 3 gånger i veckan så var det endå massa skit på golvet.
Men när jag skulle dammsuga märkte jag direkt att dammsugan var något fel.
Men vad var felet?????massa frågentecken i mitt huvud.
Jag byte påse men inget blev bättre.
Så jag tog isär dammsugaren och var i köket men jag såg inget som
hade fasnat.Så jag tyckte det var så tråkigt att dammsuga så jag lät F
Få dammsuga.
Men då kom han in till mig och sa att det var fullt med papper där nere i röret.
HMM undra vem som hade dammsugit upp dom????
Det vet jag faktist inte.
Så i alla fall blev jag tvungen att få ut papprena så skönt det nu fungerar
dammsugaren som den ska :-)
Nu har jag en dammsugare som jag älskar.
Efter det så gjorde jag rent badrumet alla skåp och vägar.
Och sen moppade jag golvet.
Så nu luktar hela min lägenhet citron i love you citrus.
Doftar så underbart gott.
hoppas lägenheten luktar så hela helgen.

Ha en trevlig helg önskar mammatingeling ling pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0