Tävling sugen

Hos: girlhie
Nu är jag så pass tävling sugen är också med på den tävlingen.
jag älskar tävlingar specielt tävlingar där man vet att man behöver
ha saker.som man vill vinna.
Vill man inte ha det så ska man inte vara med och tävla.
Jag vill ha en tavla och sätta på sovrumsvägen.
För där inne har jag inga tavlor.
haha jag tyckte det var lite svårt och skriva in sin komentar där
hoppas bara jag inte skickat flera st men jag hoppas jag skickade
en fast det gör nog inget om det blev några st till hihi.
Jag tycker också ni ska vara med och tävla :-)
kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack! Kul att du blir inspirerad, det är det som är meningen =o) Har lagt ut bilder på min vinst. Är tokglad över dem. Får spara ihop pengar o köpa ett set till så det går o använda under stora middagar. Kostar dock en slant, priset är ju värt 800:- Trevlig advent!

2008-11-29 @ 14:10:32
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0