Till Michis!


Nu Michis är det dags för dig och ta kort på din gulla katt chili.
Hon måste ju få vara med och tävla i år igen
vem som vill bli årets lucia katt.
Tycker självklart att chili ska vinna för en lussebulle
är gul och chili är gul så det finns många
likheter mellan dem :-)
Så i år borde den få komma med i tävlingen.
Annars får du sätta in fluffy och hoppas på bättre lyckad.
Jag hade själv en katt som var svart vit o grå och blå
med jätte mycket härlig päls.
Skickade också in honom för att han skulle få vara med
och tävla och vinna en stor lussebulle.
Men sorry han kom inte heller med :-(
Kuriren nobbar bara våra katter :-(
Men Michis jag hoppas du fortsätter och försöker
och vill att chili ska vara med.
Ett lite råd till dig hur han kan gå vidare sätt en tomte luva på honom :-)
Jag hadeen tomte luva på min katt när han var ute i snön men den bilden
skickade jag aldrig in och det ångrar jag faktist.
Heja chili heja michis.
Håller tummarna för er.
Pöss mammatingeling
Chili ska vinna tävlingen och bli årets
lussekatt 2008

2 st kort - Katter med tomteluva - God Jul


Kommentarer
Postat av: michaela

jag läste just idag om lussekatten!! Åh jag vill att chilli lr fluffy ska vinna! Sa det till micke han bara skratta o tycker jag e gullig som bryr mig om sånt xD Men jag vill ju att mina kissar ska bli lussekatter! <3 <3 <3 hihi

2008-11-15 @ 17:57:28
Postat av: Cizzi

Ja skicka in båda katterna :-) så har du störe chans och få vara med och tävla. Kom igen nu skicka in katterna och jag hejar på er. Ja men det är inte bara du som bryr dig om lussekatten det är fler som vill skicka in sina små mjuka älsklingar till tidningen :-) tycker micke att det är för roligt att du ska skicka in på katterna så får du ta och skicka in en bild på micke annars så blir han säkert glad och dom på kuriren får ett roligt skratt ;-p

2008-11-15 @ 20:18:30
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0