TRÖÖÖÖÖÖÖT


Ja hallå alla nu har jag fått sovit en stund i dag i alla fall.
Filip är sjuk blev sjuk i natt.
Lös i magen och ont i halsen och äter ingeting :-(
Mammas lilla son är sjuk tycker så synd om han.
La Filip redan vid 8 i går jag var helt slut så hjäkla trött var jag.
Jag satt uppe ett tag och då hör jag hur Filip börja skrika jag bara nej nej
han ska sova nu.
Nej han skrek och jag tog upp honom han fick mat men det ville han inte ha.
Så la jag honom igen sover en stund och vaknar direkt efte rbara 10 minuter.
Jag vill sova kan int han också sova.
Sen blir kl 02 då tar vi upp honom för att han skirker och skriker.
Filip får sova med oss i våran säng.
Tar en halvtimma innan ham somnar.
Jag är fortfarande jätte trött och spänd.
Natten var kort Filip vaknade varje halvtimma.
Får se hur det blir i natt hoppas han kan sova lugnt.
Jag orkar inte vara uppe på natten men vad gör man inte för sitt barn?
Jag finns där alltid för honom.
Vi gick upp vid 8 trött trött filip var gnällig men ville leka och drog ut allt som fanns
i lådorna kläder och massa annat.
Jag fick städa städa upp efter honom.
Tillslut så fick F hjälpa till då gick jag ut på prominix och det var skönt.
När jag var tillbaka la jag filip i hans säng och han sov i 2 timmar.
Och jag gjorde likadant fast i min säng.
Skönt och få sova lite längtar tills i kväll jag vill sova.
I dag är det en skit dag filip är sjuk och jag hjälper till så gott jag kan :-)
nu är ska jag bara ta det lugtn och vänta tills kl blir 10 så jag akn sova.
God natt alla mammatingeling är trött i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0