Brr vad det blåser.


Brrr börja jag med det är kallt och det blåser ute.Det är höst.
Filip är ledig i dag från dagis å vi skulle gå en morgon promenad ute men vi kom bara runt
hörnet (till lekparken) där lekte vi och hade kul.
Det var kallt ute och blåste så jag hade ingen lust och gå ut.
Får se om vi går ut senare.
Annars har vi mest tagit det lugnt i dag.
Filip sov i 2 timmar sen när han kom in i värmen.
Jag  passade på och göra lite saker och så.
Håller på och gör en bildbok till filip med hela släkten.
Men nu är limet slut :-( och då kan jag inte fortsätta och lima dit bilder.
Får fortsätta med det i morgon och köpa lim i dag.
Sen tänkte vi passa på och göra höstteckningar jag älskar och pyssla.
Och nu är det mycket roligare när man har barn och får lära det.
Men nu måste jag ha lim massa lim.
I går kväll hade vi besök ut av några vänner det blev film o tv och så klart
datan ville vi alla sitta vid.
Hoppas jag kommer ut snart solen skinner så skönt jag vill ut.
Var tillå med tvungen och springa upp på vinden och leta efter vinder jackan.
Så hjäkla kallt är det ute.
Vet ni vad jag vill ha nu??????????
Jag vill ha en canada goose jacka många säger att dom är så varma och värmer under
vintern.Men jag vet bara inte om jag har råd.
Har haft så många jackar nu så jag vill ha en ny.
Köper alltid ny jacka varje vinter blir aldrig riktigt nöjd med det.
Ha en bra solig dag/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0