Danskväll.

 
I går blev det en hel dans kväll med idol :-)
Riktigt kul måste jag säga att det var.
Nu ska jag berätta min kväll så vi kommer också in på danskvällen.
Allt började med att att farmor kom kl 4 och hjälpte oss och fixa däcket till vagnen.
Sen bjöd jag på fika fast hon hade med sig dammsugare och muffins till oss.
Gott förutom dammsugare det äter vi inte *sorry det är äckligt*
Sen blev filip jätte trött och ville sova men han var endå så pigg när farmor var här.
Så när farmor åkte hem vid  15:30 då kunde Filip sova en stund han sov endå till
20:00 sen var han pigg som en lärcka.
Fast han bruka sova vid 8 så då var han pigg och glad.
Bara låta honom vara uppe med oss.
Fredrk fick passa Filip en stund för jag rinde till en gammal bästa vän
som jag inte hade pratat med på länge mycket att säga
så det blev långt samtal.
Vi kollade på idol dom hade abba dag i går alla fick sjunga abba väldigt duktiga
måste jag bara säga.
Filip tyckte det var riktigt kul när dom sjöng :-Phaha.
Så hela familjen började dansa först drog filip igång sen var vi i gång
och dansade till alla låtar det var riktigt kalas det.
Fan det är kul och dansa måste jag säga :-)
Så när kl var efter 23 då var jag jätte trött men filip han var ganska pigg.
Men jag var så trött och jag la Filip i sängen och sa nu ska vi sova.
Han grät inte han kollade bara på mig.
Så somnade han och jag kunde gå och lägga mig.
Så vi sov riktigt skönt i natt och var uppe vid 9 igen.
pöss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.uklacostetrainers.org/

2011-09-27 @ 03:43:10
URL: http://www.uklacostetrainers.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0