epilepsi har scott :-(


Min fina dyrbara hund har epilepsi han har haft 4 anfall det här året :-(
Jag har inga pengar till hans medicin det är jobbigt att behöva se o höra att han lider.
Jag Tänker på honom varje dag vad ska jag göra?
Jag kan bara skrika på hjälp men den finns säkert ingen som hör mig?
Vet ni hur jobbigt det är och förlora någon som stått en väldigt nära?
Jag köpte min scottis grabb när jag var ungdom han är bara 4 år han fick epilepsi
när han var 3 år i sommras nu är han 4 år.
Min ungdom var jobbig många gånger men när jag fick scott så fanns han alltid där för mig.
Han tröstade mig det var han som fick alla mina tårar på pälsen.
Han har hjälpt mig han har stått mig nära.
Nu är det min tur och hjälpa han men hans medicin kostar och det är inte
lätt och betalla mediciner när man ej har pengar :-(
Jag gråter varje dag varje natt jag trodde värkligen att allt skulle bli bra.
Det var i sommras han fick det 2 gånger nu den här veckan har han fått det
2 gånger en i förgår och ett nu i dag :-(
Det är jobbigt och se honom lida när han ligger där hjälplös och sen vakna upp och inte
känna igen sig eller någon person alls inte ens som är närmast han.
Scott är en fin stor doberman han älskar och leka och gör  det en i dag.
Han har varit svår och uppfostra men det har tagit tid men jag tycker han är världens
bästa hund.
Jag är rädd jag är ledsen jag vill bara att allt ska bli bra jag vill skrika till alla människor hjälp
min hund han behöver hjälp.
Snälla hjälp honom.
Det är det enda jag kan göra för han det är och skrika på hjälp.
Om jag inte trollar fram några pengar nu är ajg tvungen och avliva honom nästa vecka.
Usch jag vill inte det jag vill att han ska få sin medicin och bli bra igen.
Han är ung han är bäst han är världens bästa vakt hund.
Scott nichols min kära hund jag älskar dig mest ut av allt.
jag vill inte att det skulle hända dig.
Men jag kommer minnas alla fina stunder som vi har haft.
Jag vill skrika till  politiker som har så mycket pengar och kan köpa sig vad dom vill.
Dom borde faktist ge mer pengar till dom som är arbetslösa.
Då skulle ajg ha råd till medicin.
Eller är man värkligen tvungen och ta och råna banken????
Jag är för feg men hade annars gjort det.
Bankrån varje vecka är allt vanligar nu.
Kan tänka mig att det blir så då inte alla människor har pengar.
Jag vill att min scott ska bli frisk.
Jag ber er alla
HJÄLP MIN HUND.
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: michaela

vad kostar medecinen? kan du inte få pengar av ngn i familjen lr släkten?

2008-10-25 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0