Föräldramöte!


Hej alla nu har jag kommit hem från föräldramötet och det gick jätte bra.
Det tog en timma och 30 minuter men dom pratade länge sen så fikade vi
och efter det gick man runt och kollade på allt.
Dagiset är jätte stort dom har tillå med ett litet gulligt badkar där baren
får bada jätte lyxigt är det ju :-)
Filip älskar vatten som bara den specielt vattenpölar :-)
Nu är jag en lite tröttis som ni ser fast gullig är jag fortfarande.
Ska väl kryppa ner i sängen snart.
Jag hatar huset då det är så hjäkla kallt här inne.
Fick sova med byxor på i natt pinsamt värre.
Man fryser jag då blir jag lätt sjuk specielt nu när det är kallt och man ligger still.
Jag ska inte göra så mycket mer nu.
Ha det bra alla sov gott /mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0