God morning


Tjena hallå det det här är mammatingelin som är nyvaken *jäsp*
I dag fick jag sova länge.
Har hunnit med och äta frukost och kolla på tvn.
Vill nog inte gå ut just nu rikitgt höstväder.
Stog i tidningen i går att det skulle bli kallare till helgen.
BRR behöver ny vinter jacka och jag vill fortfarande ha en canada goose jacka.
Dom är i alla fall varma och den långa modellen vill jag ha,
Spelar ingen roll om folk tycker att den jackan är ful för min dell får käder
vara fula bara om dom hjälper i mot alla väder :-)
Fast extra +++++++ är det ju om dom är snygga.
Förut när jag var yngre ville jag bara ha på mig det som var snyggt.
Nu när jag är mamma så spelar det ingen roll om det är fult.
Bara jag håller mig varm och torr.
Hihi föut för några dagar sen när det regnade var jag tvungen och gå ut.
Ner till stan och sen hämta filip på dagis och jag har inga regnkläder.
Det är något jag önskar mig i julklapp ut av tomten haha.
För när jag gick ut var jag tvungen och ta på mig min mans regnkläder.
Haha fyfan ni skulle ha sett hur sexig jag såg ut as sexigt ju.
Såg värkligen fan ut som en michellingubbe hihi.
Usch det var pinsamt men vad fan jag höll mej torr och det är bättre.
För jag har lätt och bli sjuk annars.
I dag är det fredag den 24 jäsp 2 månader kvar till julafton *längtar*
Fan vad piss fort tiden går säger jag bara.
Snart dax och boka sommar semester också?
Filip är hemma i dag han sover en stund nu han har varit busig hela morgonen.
Riktigt kul har vi faktist haft.
I dag kommer farmor över sa hon att hon skulle göra men man vet aldrig om henne.
Sen blir det promenad med älsklingen om han vågar gå ut :-P
Fast ska inte säga något själv då jag också är feg att gå ut nu.
Tvpartaj blir det på kvällen med pizza och så gott gott :-)
Ha en bra dag alla kram på er.
Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0