hihi så kan det gå.


I dag började jag med att springa ner till ams redan kl 10 var jag där bäst kände jag mig men fan vilken kö det var.
Var en gubbe som var förre mej och han tog en halvtimma på sig.
Usch jag hatar och stå i kö och bara vänat o vänta.sen öppnade dom inte förän 10.
Men gubben kom endå så förre mig.
Men i alla fall så blev det min tur till slut då var kl efter halv 11.
Och när det är min tur så är det min handläggare som är där.
Hihi så kan det gå  ibland var inte bered på att hon skulle vara där.
Men i alla fall så kom vi överens om att träffa nästa vecka på onsdag.
Känns faktist bra det.
Skönt och träffa henne så man känner sig lite välkommen till ams :-)
Sen när jag kom hem slängde jag in ren tvätt i garderoben och sårterade den.
Efter det blev jag bullsugen och gjorde jätte goda bullar.
Men det tog tid och göra dom blev inte klara föräns nu.
Men så goda blev dom mums.
Annars kanske dom bara är goda i dag och i morgon är det blä.
Men om dom är goda ska jag bjuda mamma o släkten på det.
Då hon fyller 50 på lördag.
Då är det fest så det hörs ner till stan.
Nu ska jag ta det lugnt filip sover lite nu.
Han kom hem nu för en stund sen.
Jag ska se om det finns något på tvn i kväll..
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0