Ledsen.

I dag är jag jätte ledsen har gråtit sen i går kväll.
Jag gråter jag vet inte vart jag ska ta ivägen?
allt är svart allt är tomt.
Allt är bara åt helvete just nu.
I går fick jag 2 dåliga nyheter vi kan börja med att min man inte kommer
att ha kvar jobbet då blir vi ännu pankare :-(
Piss känns det som just nu.
Fan fan fan vill jag bara säga inget som gör mig lycklig.
Nu är vi båda arbetslösa nästa vecka och det är svårt och få jobb.
Det är så hjäkla jobbigt nu att vi båda ska behöva vara hemma.
Jag är så ledsen jag som har drömmar om att vi ska flytta till hus.
Men just nu ser du ut att vi får vara kvar i våran lilla 2a.
Fast vi funderar på en 3a tänk vad kul det skulle vara för filip och ha ett
eget rum.Det är det jag vill att han ska ha.
Men det är inte lätt att bo stort när man inte har ett jobb.
Dom flesta blir arbetslösa då passar hyresbolagen på att höja hyran.
Förstår fan inte det? har snart inte råd att bo kvar känns det som.



Min andra sorgliga nyheter är att scott ska avlisvas i morgon.
Jag gråter jag är ledsen han är ung.
Jag kommer inte ens hinna att säga hej då till min kära hund.
Jag är så hjäkla ledsen min fina vovve du var alltid på min sida när jag behövd dig.
jag önskade bara att jag kunde hjälpa dig men jag kan inte det nu.
Usch jag mår dållig jag orkar inte skriva ner känslorna nu blir för mycket tårar i tagentbordet.
Får skirva någon annan dag när jag mår bättre.
Jag kommer att sakna dig scott nichols mammas lilla valpis.
Varför just han???
Tänk alla dagar vi har varit ute och gått och lekt med varandra.
Usch vill inte ens tänka på att det är dax snart.
jag kommer sakna dig.
mammatingeling älskar dig.
Fast jag skulle nog vilja ha en ny hund sen fast det får gå ett tag.
Nu vill jag bara ha scott i mina fina tankar och komma i håg alla minnen som vi har
haft tillsammans.
Tack alla som läser min blogg tänk på min vovve.

Kommentarer
Postat av: Dessi

Usch då =o/ styrkekramar

2008-10-30 @ 13:36:07
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Ja det är jobbigt just nu.

Jag älskar värkligen scott.

hihi vet att du inte är så förtjust i hundar.

fast tack för kramarna.

kram

2008-10-30 @ 19:15:20
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också på bloggkoll.se



Xonx

2008-10-30 @ 19:20:40
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-30 @ 19:24:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0