Min hela vecka.

Föra helgen fyllde min mamma 50 år stort kalas blev det med massa gott gott.
Bland annat tårtor och kakor och smörgås tårta som jag älskar love you.
Min mamma fick ett halsband  ut av mig och lite andra saker.
Min syster fyller också år i oktober hon fick också smycken.
Pappa fyller också i oktober han fick en plånbok som han behövde ha och ville ha.
När kalaset var slut så gick alla hem och jag gick ut med scottis på en lång promenad.
Sen var alla så trötta så vi sov.
Lördagen så var vi på stan och gick där hittade inte så mycket.
Söndag åkte vi hem efter allt besök.
Hela veckan har jag städat och varit ute i löven och lekt med Filip.
så så har min vecka sett ut.
Hoppas bara att jag blir pigg snart.
/mammatingeling


Den bilden är till min mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0