morgon tröttisen.


hallå hallå alla här har man bara hunnit med och segat.
Men lite vättiga saker har jag gjort.
Och det är att diska det behövdes och ge filip korv macka och gröt.
Filip min lilla son älskar korv :-)
Sen så har jag passat på och duscha det behövdes för att piggna till :-)
Typist att amn ska behöva vara jätte trött på morgonen.
Kanske jag behöver järn i kroppen eller vad tror ni?
Nu har jag bara segat ska väl försöka gå ut med filip sen när han
har vaknat och ätit något.
Vet bara inte vart jag ska gå någonstans.
Men när man väl är ute så kommer man alltid på något.
Tack för mig nu ska jag ta det lugnt tills Filip vaknar.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0