Mums med pannkakor


Här sitter Filip och njuter ut av pannkakorna.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
I går gick dagen så fort så jag hant inte och skriva något på kvällen så jag tänker skriva nu.
Först började dagen med att vi gick ut i skogen i en timma skönt och härligt och vara där.
Det regnade lite i går men när vi var ute så sken solen.
Senare åkte vi till affären och handlade mat.
Så i går fick familjen pannkakor så mumsigt det blev.
Så jag var jätte trött efter maten.Det var jag som gjorde pannkakorna.
Det tog en liten tid men mätt blev jag i alla fall.
Sen satt jag framför tvn hela kvällen.
Godis och vindruvar hade jag köpt.
Så inte alls mycket godis det känns bra det.
Men vi hade i alla fall en underbar kväll hoppas också att ni hade det.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0