HJÄLP TILL!! Nu är det dax.






Nu är det dax att köpa sig ett rosa band.
Det är klart man köper det.
Fast det som är synd att det bara går till kvinnor men det är faktist jätte bra också
att dom får in pengar.
Det jag tycker är synd är att det inte finns något band för barn???det är så synd
för barn får också cancer.
Så det borde vara en nalle proch med ett band på.
För barncancer fonden behöver också få in pengar.
För var det inte snack om att männne också skulle få ett band?
Men hallå snart måste det väl vara barnens tur och få band som dom kan
få in pengar på.
Tycker värkligen synd om alla som drabbas så otäckt det finns inga ord.
Hela jag rysser när jag bara tänker på det.
Så börja tänk på att starta en font med en nalle på  till alla barn.
Tror det skulle dra in massa pengar.
jag tror folk skulle se mer då också då det gäller barn.
Nu när det inte finns något sånt till barn så tänker man inte så mycket på det.
Vist man läser ju om tidningar och sånt men alla läser inte tidnignar.
Så gör något åt barnen så vi kan köpa med en nalle med en rossett på.
Vi vill visa vi vill synas för vi vill synas och visa att vi bryr oss om alla.
Så tänk på det alla att det skulle vara en bra idie och det kan faktist bli sann med din hjälp.
Kvinno fonden syns männen syns snart men när ska barnen få synas?
Sluta upp och blunda och böja fixa något åt barnen så dom också kan få in pengar.
Tack för mig/mammatingeling

Sånt här och mycket mer skulle barncancer fonden sälja.
Och få ihop massa pengar.
Jag tror många skulle köpa något ut av det.
Man vill värklgien visa att man bryr sig.
Då jag kom på det vill jag ha det där på min sida och hoppas på
att alla öppnar ögonen och hoppas på att barnen också får en fond.
För det är inte bara män o kvinnor som drabbas ut av cancer,
Även om det är ett jätte tjafs om att det ksa vara så jämt mellan kvinna o man.
Men hallå har ni glömt det viktigasde att barn också kan få cancer?
Om det blir en man fond så måste det väl finnas något och sälja för barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0