Otursdag för mig i dag.


Ja allt började redan i morse.
Går upp vid 8 filip är vaken glad o pigg är han.
Jag jätte trött och svag :-P som man ska vara på morgonen.
Först gick jag in i sovrummet byte blöja och så på filip sen så klart är det frukost.
Jag ska göra iordning gröt gör jätte mycket gröt och när ajg nästan är klar med gröten
så tappar jag grötskålen :-( så all gröt åker ut :-( *synd om lilla mig*
Stress stress bara börja om från början lyckas bättre den här gången :-)
Så i väg till Källaren och ska hämta vagnen filip är redo och klar och bara väntar
på att få komma till dagis och leka.
Men vad fan nu då vagnen går sakta och jör bara åt höger???????
STOR FUNDRSAM OCH BARA FUNDERAR????????????
VAD ÄR DET MED KÄRAN?
Jo vet ni när jag tittar ner så ser jag punktering på högra däcket fan inte nu tänker jag..
Fort ner och pumpa nej det är punka måste bytta däck.Tack gode gud att man har en liten fjutig sulky.
Filip är jätte arg på mig skriker och vill bara i väg till dagis.
Sen när ajg sätter honom i sulkyn då springer jag i väg till dagis.
Engligen hemma lill mormor ska hämta filip i dag så jag ringer henne
och berättar allt.
Jag är lite rädd och ringa till folk men det gicki bra och jag var stolt efteråt men det tog
en timma innan jag ringde.
Sen skrev jag till min älskling.
Jag är glad jag är bäst jag är stolt men jag vet att jag skrytter nu.
Men jag är helt enkelt bara bäst :-)
Så glad var jag efter telefon samtalet.
Så i kväll hämtade jag filip hade gått jätte bra för lill mormor och få hem filip.
Farmor var också där när vi kom och hämtade han.
Underdagen städade jag och tvättade och hängde in all tvätt.
jag har målat i dag också målade jätte fin höstteckningar med löv.
Blev jätte fina.
Så dagen blev gasnka bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0