Tänker bara på dig.


Min älskade vovve alla tankar om dig går bara till dig.
Hur ska det bli nu?
Finns det ingen hjälp som du kan få?
Önskade att jag kunde hjälpa dig.
Den bilden är från i sommras ett fint minne om en kväll från festen.
Jag kanske inte ser så bra ut på bilden. då jag hade tvättat av mig sminket och är trött.
Varje kväll jag kom hem klockan kunda vara 02:30 så låg du i sängen och sov men
så fort jag öppnade dörren så kom du direkt till mig.
Du vifftade med svanses du skrattade när jag kom in.
Du visade tänderna många skulle ha blivit rädda för dig.
Men jag vet att du bara låg i mot mej jag hade lärt dig och le.
Jag tänker bara på dig jag vill kunna hjälpa dig.
Jag vill bara gå ner på stan och skrika på hjälp.
Är det ingen som förstår hur jag mår?
Min älskade lilla vovve snälla hjälp han.
Varför ska det just hända dig?
Min hund är pigg när han är frisk han älskar ben o bollar.
Han är precis som alla andra hundar gilla och leka.
han är världens finasde hund.
Mitt lilla hjärta du kommer alltid och finnas där.
Jag gråter för varje dag som går.
Tänk bara om tiden kunde stanna upp.
Snälla alla som läser min blogg.
Be för min hund det är inget som kostar och be.
Jag skulle ha gjort det för er skull om ni önskade er något.
Därför säger jag med ledsen röst be för min hund.
Jag älskar honom värkligen.
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: michaela

vad är det för fel på honom? =(

2008-10-25 @ 16:39:59
Postat av: Cizzi

Han är sjuk han har kramp och när han får krampar så lägger han sig ner på marken i flera minuter sen när han vaknar till.så känner han inte igen någon och då är han mest rädd och lite arg.Så i morgon avlivs han :-( så nu mår jag inget bra.kram

2008-10-30 @ 09:36:49
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0