varit med en vän.


Hallå alla.
Nu måste jag bara berätta för er hur trött jag var i morse efter jag hade varit på dagis med Filip.
Kom hem och bara la mig i sängen och somnade och drömmde massa drömmar.
Vaknade till en gång men somnade lika fort.
Gick inte upp förän 12.
Började stressa diska dammsuga fixa till mig sen var jag redo och gå.
Och träffa Linda o hennes dotter.
Hämtade filip gjord ejag också.
Sen tog vi en fika filip fick banan.
Vi var på stan sen på promenad till affären.
Där bjöd dom på tårta som Filip och L åt :-)
Så smarrit för barn.
Sen gick vi hem till Linda vi tänkte gå till lekparken.
Men så blev det inte började regnar som bara den.
Så vi myste lite med vovven som hon har.
Sen efter ett par timmar gick vi hem.
Nu är jag hemma och har filips farfar hos oss.
Vi har fikat och kollar på tvn.
Heja heja färjestad nu i kväll.
Så det är hockey kväll nu.
Ha det bra /mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0