1 April


I dag är det nämligen 1 april vet ni vad man får göra då?
man får luras :)
Så det är bara sätta i gång och luras i dag det ska jag i alla fall göra.
Får väl se vem jag väljer ut som offren hehe.
måste bara komma på mina bästa skämt.
jag bruka alltid kunna lyckas med och lura några hehe.
Min farsa är gasnka blåst så han har jag lurat ett antall gånger och
han har gått på det *yes* nu är det en dag då jag har chansen och
luras.

I dag ska familjen o vi gå ut och gå en bamse promenad
i det vackra morgon soliga vädret :-)
i kväll får vi besök ut av micke o johanna :-)
Kul att träffa dom var ju skit länge sen man såg dom.
Fredrik o jag ska bjuda på mat och sen blir det hockey
kväll här hemma.
vad kul o spännande det kommer bli med både besök och
hocke jamy jamy :-)

Men innan gästerna kommer ska vi ta och storstäda jag
hatar och städa i den här fuckade lägenheten jag vill
FLYTTA NU men det finns inga ställen jag vill bo på som
är lediga...

Någon ny nyhet har jag också att berätta :-)
Fredrik o vi ska skaffa oss en jycke :-)
Kul vaa ja det tycker jag absolut då behöver
inte alltid f följa med mig ut.
Så vi ska ha en liten dobberman igen :-)
Kul kul kul tycker jag ska se hur det går för oss ;-P
Så snart ska man bli hundägare ser värkligen
fram i mot det.

Pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0