APRIL SKÄMT!


jag har i alla fall klarat mig i från att bli lurad i dag gött det kan man lugnt säga.
Men jag har själv varit elak och lurat massa folk *sorry*
Har även haft april skämt här.
Och mitt skämt var nämligen om att vi ska skaffa hund och det ska vi inte.
F vill inte ha någon jycke men jag vill men man måste vara överens om det
och det är inte vi :-(

I dag har det mest blivit till o städa och vara ute och njuta ute i solen.
är det sol i morgon åker mina ute möbler fram :-)
Längtar som fan att kunna sitta på balkongen och njuta och bara spana lite
på grannarna ;-)

I kväll hade vi besök här ut av johanna o micke det var
trevligt.F o jag hade gjort jätte god mat
kykling och potatisgratäng o strips.
Fick skära kykling i små små bitar så man inte säter glas i halsen.
Livs farligt ju och äta kykling nu när det finns glas *blä*

Vi kollade även på hockey i kväll fan sdet gick PISS för färjestad
fan vad gubbarna körde dåligt i dag :-(
Hoppas på bättre lycka nästa gång.

nej nu ska pissa o gå och lägga mig
pöss pöss sov gött med er alla.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0