Det börja lukta guld.


yes yes yes färjestad vann i dag igen :-) kanon bra nu är vi närmare guldet än någonsin.
I morn gäller det då har vi guldet om vi lyckas som sagt.
Jag ska fett kolla på matchen.
I dag var matchen grymt spännande phu trodde värkligen hv 71 skulle
vinna för dom låg uppe med 2-0 så det kändes kört för fbk.
Men tack så  ändrade Fbk på sig och gjorde 2 mål *kanon glad*
Så nu blev det förlängning och jätte spännande match.
Trodde värkligen hv skulle göra mål men vi gjorde mål :-)
Fast i dag hade vi besök ut av 2 killar som inte
lärt sig att man ska hålla på fbk så dom var glada hela
tiden varje gång hv 71 gjorde mål så det blev
sura miner efter matchen.
hehe men vi tar inte åt oss vårt lag vann bara för dom
inte lärt sig hålla på rätt lag ;-P
Måste bara tilläga att fbk klack killen är as
grymt snygg.
Kolla in honom ni som är singlar han är grymt söt.
Det är han i mitten som håller i den gröna halsduken


I dag så har Filip varit på dagis här har
vi inte gjort så mycket.

När Filip kom hem blev bland annat att vara ute
i flera timmar.
Filip hittade en kompis som var 7 år :-)
Så dom lekte och hade kul.
Filip älskar att åka stora rutchi kanor
då kiklas det i magen på han.

orkar inte alls blogga nu har ingen ork bara,
Försöker få hop något men jag är jätte trött.
Så sova ska jag göra nu.
Är nämligen liten mini marknad här i morgon
som man ska gå på.
Får väl se hur vädret är men jag vill.
Pöss sov gott mammatingleing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0