GULD GULD GULD


YES FBK VANN SITT GULD TACK VARE JÖRGEN JÖNSSON SOM
ÄR HUR SJUK BRA SOM HELST.
SYND BARA ATT DET VAR SISTA GÅNGEN HAN SPELADE MED FBK.
MEN VAD GÖR DET DOM FICK NÄMLIGEN GULD HJÄLMARNA FAN
VAD GÖTT VI ÄR HELT ENKELT BÄST NU I HOCKEY :-)

I morn åker man nämligen till Eskilstuna.
Det är påsk och fest fan det kan inte bli bättre.
Glad påsk på er alla mina kära blogg läsare.

I dah har Filip varit en jätte söt påskkärring kanon
kul lär bli till och fixa honom till en söt påskgubbe på
lördag då släkten kommer.
Måste ju vara lite påsk kärringar och gubbar med
i matbordet så man får njuta av påsken.

Jag har sett jätte många påsk gubbar o kärringar i dag.
Tänk vilket ord man lär ut barn på att säga KÄRRING.
Det låter ju hemskt tur att det inte är varje dag man
får höra det :-)

I dag så var jag på ica och köpte påsk pressenter
till familjen.
Till mig själv köpte jag shampo jag har nämligen
börjat fått negerkrul i håret.
Så det är skit grymt att mitt hår kan bli
så ruffsigt och tjockt :-)
Ska lägga ut bilder på mig någon dag så får
ni se hur jag ser ut i håret.
Till F köpte jag ett par sommar shorts och
godis och slips till min älskling och han
fick nämligen ett as STOOORT påsk ägg det
måste jag bara ta bild på hade kostat 150 kr nu
gav jag endast 49 grymt billigt.
Till filip blev det 2 par byxor och en vit
rocken roll mössa den var också fin.

Jag har i alla fall fyndet saker på tradera till mig.
En kort kort rutig klänning och en jeans kjol *grrrr*
Det ni jag ska vara snyggast i sommras och få många blickar
på mig det vill jag nämligen ha,
För i bland känner jag mig så ensamen och jag måste
bara få klä av mig fast jag har blivit mamma :-)
jag är ju fortfarande ung och jag är ung mamma och
det är ingen som förbjuder hur en människa ska klä sig.
Sen lagom till sommaren blir det att skaffa mer hår.
Blir nämliligen dyrare hår fast med lockar *blink*

I går var det ös regn marknad här i stan.
jag som älskar marknader då spelar inte vädret någon
roll för jag bara älskar marknader.
Så lite regn tar ingen skada men hade varit
trevligt med sol :-)
Men regnet störde inte mig fyndade massa gryma grejer.
Blev bland annat en kort kort klänningen kanske ska ta på
mig den i morgen annars blir det trassjeans och maggtopp.
Det beror på vad vädret tillåter kanske blir en overall ;-D
Och sen blev det till och köpa massa blommor det var inte
trevligt och gå runt med blommor sen var man
blöt som en sur katt.
Filip fick lite leksaker självklart blev det en gul
grym bil.
Och sen får man bara inte missa NOGUAT som är så gott
varning för upp ökande vikt men vad fan det är ju gott :-)
Så det blev massa noguat gott var det och nu har jag
ont i magen och magen känns tjock.
Får hoppas på att det är röda veckan snart ;-(

Så det blev massa shopping i går nu ska jag
gå och se på den söta grisen och det sura
grannarna som inte gillar grisen.
Tacka fan för att man har bra grannar som
man kommer överens med fast i bland kan
man tycka illa om dom.
men vadå även om man kan tycka illa om dom går
man inte ut och gnäller på dom :-)
Det värsta med alla mina grannar är att dom röker
på balkongen och det får man inte men jag vill
inte gnälla för det.

Pöss mammatingeling
glad påsk på er alla.

GLÖM INTE BORT OCH ÄTA ÄGG.
ÄT ÄGG OCH FÅ SKÄGG :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0