Helgens fest bilder

Här kommer jag till festen och springer genast fram till min kära vän.
Och grattar henne.
För hon fyller nämligen år i dag hipp hipp hurra.

Jag tycker att min kära vän börja allt mer likna min syster
i håret ;-)

Festen har börjat och jag passar på att leka med fluffy och chili
men det visar vist att dom dumpar mig :-(

En jätte trevlig gullig tjej som jag träffar på festen.
Mina föräldrar och hon bor på sama område så det blev gratis buss
med henne :-)

Michis syster var också där och hon är lika rar o snäll
som michis också en gullig tjej.Fast alla tjejer som var
på festen var jätte gulliga vi var nämligen tjejligan som gick ut.

Också en till tjej som jag hittade på festen och hon var precis lika
trevlig som dom andra.
Hon är också mamma så det var kul och höra henne berätta lite
om sin dotter :-)

Michis gjorde bästa köpet en gång för inte så länge sen :-)
Fast vist kan hon skryta om den *absolut*

Jag och michis är fru fuller hoppla polle nu drar vi ut och
skrämer stan.Vilda västern är ej som förut.

jag har fått 2 bäbisar under fyllan *ops ops* en liten bäbis och en
bamse bebis haha.

Vi hade i alla fall en super underbar natt :-) hela dansgolvet gungade det var
bara mina öron som fick ta stryk.
Skönt och komma hem på morgonen och gossa lite med sonen.
Nästa gång tar jag nog med han ;-)

Han är så underbar söt jag saknar honom så mycket.
Älskar min underbara son love you.

Kommentarer
Postat av: michis

det är camillas hår som börjar likna mitt, för hon har slutat färga halva sitt hår mörklila ;)

2009-04-14 @ 19:04:20
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0