Nu är man hemma


Nu är påsken snart snart slut så synd för den har
man just tagit fram :-(
Men men så är det och jag har haft en super duper
påsk kan jag STOLT säga.

Fredag kväll så var vi frame i kära Eskilstuna.
Det tog väldigt lång tid att åka dit då det var
massa trafik sen tog vi en lång paus i Örebro.
Så vi var inte frame för än 4 då blev det kebbab som
smakde så gott så duktiga killar som vet hur man
gör kebbab.
Efter maten blev det till och åka till mina föräldrar
där började vi packa in saker massa saker
som vi skulle ha under helgen.
Efter det tog man det lugnt sen var jag bjuden
på fest hos min kära vän Michis som fyller år
på tisdag o jag som hade trott att hon hade redan fyllt
år men så var det inte ;-)
När jag kom till M så var även min syster där med
hennes man o dotter kul och få träffa alla en stund.

Men sen när dom hade gått blev det lite tjejer
och då blev det FEST.
Jätte kul fest var det för det var så hjäkla länge
sen man var ute och hade sköj.
Pöjken min fick allt stanna hemma och det var
faktist hjäkligt kul att kunna göra något kul utan honom.
Får väl låta han gå ut med sina vänner eller ta med
honom nästa gång då M har fest :-)
Fast då får det allt blir killar också tycker jag.

När vi hade festat hos M drog vi ner till staden
in på nybro och där fick man skaka loss sin rumba
som bara den :-) Yea Yea dansade hela natten lång.
Sen var jag tvungen och sticka skulle med bussen.
Har blivit en feggis så jag vågade inte gå hem själv
därför var bussen min ända utväg.
Men plus att jag träffade en jätte trevlig tjej
på Michis fest E heter hon och hon var värkligen
jätte rar o snäll och ett strot plus var att hon bode
på sama område som mina föräldrar så vi kunde
ta sama buss hem skit bra ju :-)
Vi hade tippat på att bussen skulle kosta 22 kr men
hallå dom tar 27 kr så lite flirt med busschuförn kom
vi på alldeles gratis och det är bäst när allt är gratis :-)
Så vi brudar var skit stolta att vi fick åka buss GRATIS.

Jag kom hem vid 02:30 de var värkligen en lång natt
för mig :-)som jag absolut ville.
Jag slocknade direkt när jag kom hem men redan vid
05 vaknade jag och gick upp.
jag var as pigg men jag mådde illa som fan.
vetifan vad det var.
Drack 2 glas vatten och kände som jag skulle spy.
Men det knäppasde var att jag inte alls druckit mycket
men full hade jag allt blivit.
I alla fall så satt jag uppe och väntade på att familjen
skulle upp dom kom vid 7 under tiden gick jag in
till F och sa att jag mådde illa.
Kändes precis som influnnsan och inte alls som fylla.
Så jag drupplade på det länge och jag blrv äcklad av all mat
jag tänkte på.
Vid 8 gick jag ut på promenad med sonen o min mamma
och det blev mycket bättre.
Fast det knäppasde var att F blev illa mående på kvällen.
Så jag tror nog minsann att det var ett virus på mig.
Dagis har ju haft något skit föra veckan.


På dagen var jag pigg så det blev till och träffa syster
yster så barnen fick gå till gammel mormor o morfar
och fira påsk en stund hos dom :-)
Så trevligt synd bara att det blev en kortis men
det tar vi allt tillbaka nästa helg.

Vid 3 så var det mat hos familjen och där
var även gammelfarmor o filips kusin o hennes
föräldrar bjudna :-)
Så vi hade riktig mysigt på våra påsk afton.
Jag fick en vinst lott ut av min farmor
och vann 50 yea bra med lite pengar nu när man
är helt pank.

Jag hade i alla fall en super duper påsk nu är jag grymt trött
får åter komma med fest bilder sen o mer
påsk bilder :-)
Orka inte bara ladda upp bilder tar ju fett med lång tid
så det får jag bjude på någon annan dag :-)
i morgon blir det påsk firande med F pappa
han ska bjuda på mat.
Bra det nu när man är pank.
Filip är kvar hos mormor o morfar.
usch vad jag saknar honom nu men jag
förstår att dom vill träffa han då det inte
blir alls så ofta.

I dag var vi i alla fall på stenby gård och där fanns
det fullt med härliga fina djur.
Hästarna som är störst tyckte filip bäst om
fast på något sätt blev det fel för han
sa nämligen MUU till dom???
Hehe så inga kossor fanns det där men
massa andra söta djut men inga muu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0