Pimpat balkongen


I dag är det SOL sol sol ute :-)
Vaknade redan vid 07 i dag och gick ner i kälaren skulle starta
en tvättmaskin där nere och tvätta lite skitiga kläder så det behövde
värkligen så man luktar gott om dagarna,

När jag vaknade i morse så var Fredrik borta han låg inte i sägen som
han bruka göra gissa om att jag blev orolig och undrade vart han var.
Så jag russade upp diretk och hittade honom i vardagsrummet och
hela han kind var svullen *ajaj*tänkte jag.
Och han ringde till vårdcentralen 100 gånger men inte fan fick han
något svar och han kom heller inte fram.
Så jag blev skit förbannad och sa nu åker vi jag in med dig.
Så när vi kom fram så ville dom att vi skulle ha ringt men hallå
det är inte lätt och boka tid när man inte kommer fram.
Så vi fick i alla fall en tid i dag dom tyckte så synd om F.
Och i dag var det fullbokat men en stund fick han träffa läkaren.
Och dom kom fram till att det var tandköttet som har fått
en infekion och att det behövs göra en råtfyllning.
Så nu ska F till tandläkare i morn och göra av med massa skit pengar :-(
Fast jag tror han inte bryr sig vad det kostar för han är livrädd
för tandläkare.
Så barnslig rädd är han men jag hoppas allt kommer gå så bra.

Sen när vi kom hem så fixade jag med resten av tvätten
och så var det klart och jag började och diska :-)
Så nu är det fint här hemma.
Sen tyckte jag att balkongen såg för skräcklig ut
så det vart och pimpa till den.
Fixade blommor o ute möbler
så nu har man allt här hemma gött det :-)

Snart ska man i väg till affären och handla
salllad blir en nyttig vecka för lilla mig.
Ska försöka gå ut en sväng har inte kommit så
långt i dag.
F ligger och sover han går även på pencelin stora
tappleter och han är också rädd och svälja
som jag är hehe men ens så länge
har det gått bra,

I går blev det till och fira påsk med svärfar
vi hade jätte trevligt alla som var där.
Han bjöd på påskmat och glass till efterätt sen
kaffe och gott var det förstås.
Usch nu vågar man inte väga sig är säker på
att jag gått upp 5 kilo som det känns.
Får ta ut o springa sen.

pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0