Saknar dej


Jag börjar redan sakna min son allt mer nu det känns
värkligen i hjärtat att han o jag har varit i från varandra bara i
2 dagar som känns som flera år i från varandra.
varje dag o kväll så gråter man lite men mest om kvällarna.
Det är så tomt här utan Filip nu när han är hos mormor o morfar.
men dom vill passa på och ha honom så ofta dom kan och
så länge det går bra för honom.
Ens så länge har inte Filip blivit rädd för att sova borta.

Jag saknar Filip så oehört mycket i dag men men jag
ser fram i mot fredag då får jag leka massa med våran son.
Sen blir det ytligare en vecka i Eskilstuna för Filip men
då är pappa o mamma med.
Vad kul vi kommer ha det kommer se till att vi ska
gå till leklandet sånt ställe har Filip aldrig varit på sen
blir det att gå till några öppna förskolar finns ju en hel
del saker och göra hos mormor o morfars stad.
Sen blir det säkert en lång promenad till slagsta och
äta massa god glass :-)
Och så blir det att försöka gå till vatten palatset och
bada lite i vågor hoppas på att kusin kan följa med.
Något som också skulle ha varit kul våre
inte helt fel med parken zoo men tyvär så är
det inte öppet :-( får allt ta och vänta tills
1 maj.

Jag ringde till Filip i dag och det blev ett långt samtal :-)
Filip älskar järvägen som mormor o morfor bor granne
med så varje gång tåget kommer springer han till fönstret och
ska se på det :-)
Han har inte lärt sig och säga tåg än så det blir cocko sen borta.
han är allt charmig min son mamma får ta och lära dig
och säga tåg innan vi åker i från Eskilstuna hoppas jag
att du kan säga tuffe tåget :-) Men cocko låter ju
as grymt det med.
Haha hade jag haft mer pengar hade vi kunat tagit en sväng till Stockholm
med tåget då det bara tar 1 timma.
Men tyvär så är jag pank o har inte råd med det.
Får se om vi kommer till stockholm till sommaren.
Filip berättade även att han hade fått ett par nya skor
ut av mormor o morfar :-)
Då Fredrik råkade ta på honom fel skor som var
lite väl för små för honom ajaj så dumt det kan bli.
Tur att Filip har en snäll mormor o morfar så han fick
ett par nya snygga skor som han kan
leka i nu och sen också.
Pappor bruka inte vara så bra på storlekar i bland bäst
om mammorna packar o köper kläder ;-P

Jag saknar dej Filip men jag tröstar mig
med att snart är det fredag.
Och jag behöver villa upp mig och hämta
hem mina krafter så jag
orkar busa med dig snart snart igen.
dax o busa snart längtar massa
stort tills på fredag.
Mamma o pappa älskar dig

Är bara så hjäkla kär i Filips mössa.
En sån skulle vara collt till en själv.
jag älskar den mössa så en sån vill jag också ha :-)
Bilden säger mycket den är tagen innan vi ska till Eskilstuna.
Solen skinner Fredrik har satt på honom vinter jackan.
jag är stressad och har packat ner vår jackan.
Tshirt har han under vinter jackan.
men redan efter några mil så blir det 15 grader varmt.
Filip blir arg så det är bara svänga in
på en landsväg och slänga av sig vinter jackan och
ta fram vår jackan.
Mössan blev i alla fall rätt på en gång.
Så tshirt och byxor i bilen tack nästa gång :-)
I bland kan det bli dumt när man är stressad.
Det är tur att mamma är bäst på och packa :-)

Kommentarer
Postat av: Desiree

Ska ni endå till slagsta så kom förbi här o lek en stund?

2009-04-15 @ 06:54:36
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå,, är du i eskilstuna nåt mer måste du höra av dig så vi kan ses =)

2009-04-15 @ 11:34:00
Postat av: Cizzi

Svar till anonym-

Ja jag kommer till Eskilstuna nu på Fredag och åker hem söndag den 26. Så lite över en vecka blir man kvar :-) Ja absolut jag har tid och ses.

2009-04-15 @ 12:40:36
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Skechers Shape - ups Fitness Shoes

<a href="http://www.skechersshape-ups.net/skechers-shape-ups-fitness-c-69.html">Skechers Shape - ups Fitness Shoes</a> and 2011 chun xia tide, new series make all brand in Asia Pacific cage's cooperative dealers and more confident. Si cage China, Hong Kong, Singapore, Malaysia and other southeast Asia area of the joint venture company chief candice chan said: "we in China,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Outlet</a> southeast Asia's partner for this very excited.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shoes</a> equipment for the footwear market can always bring new products and more style. But Shape - ups is not only a new shoes, but also the whole global shoes have long expected innovation products. Shape - ups ,<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers UK Online</a> the special fitness shoes, innovation and technology that already became the model body cage's now the leading brand shoe industry.<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Cheap Skechers Shape Ups </a>This winter and next spring there will be many new launch markets. Skechers Trainers " As fitness shoes market more inclined to have a truly the fitness function shoes, Shape - ups fitness shoes in mainland China, Hong Kong, Singapore and other Asian local sales growth quickly.



<a href="http://www.skechersshape-ups.net/">Skechers Shape Ups Sale</a> brand, founded in 1992, design, development and promotion variety of male, female and children's shoes. At present in the United States has<a href="http://www.skechersshape-ups.net/"> Skechers Shoes for Women </a>become, cage is second only to Nike, in over 100 countries worldwide annual sales 8,000 million pairs, 14 billion dollar assets as the world's second-largest recreational shoe brand.

2011-06-21 @ 04:09:14
URL: http://www.skechersshape-ups.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0