vår+sol är sant


Japp i dag är det rena våren ute och plus för solen skinner så gött :-)
Nu är det påsk o vår snart får man mummsa i sig god påsk mat.
Fy fan vad man längtar ska nämligen till Eskilstuna i helgen
och supa med min kära vän om hon vill ;-) annars får jag se
fram i mot en god påsk mat hos familjen då släkten kommer :-)
men gött kommer det att bli.
men jag hoppas jag o M kan träffas annars får det bli helgen där på
då jag nämligen ska bo i Eskilstuna stad i en hel vecka *blink*
Ta nu chansen och boka in mig några dagar då ni har chans och träffa mig.

i dag har det varit riktig kalas väder ute :-) gött gött.
Blev till och åka till dagis på morgonen och lämna filip han
har inte varit där på en vecka nu så det var roligt för honom
och få komma tillbaka.
hans 2 äldre bästa kompisar hade saknat honom jätte mycket
så dom var så glada o se honom.
dagen började med att dom var ute o lekte.
Fick bland annat veta att den äckliga influnsen är tillbaka HÄR.
Fi fan säger jag bara kom inte på oss nu till påsk vi
vill inte ha den.

Efter dagiset då vi lämnade honom blev det till och
åka och handla där blev det till och köpa lite smått i gott.
Efter det blev det hem och fixa lite i lägenheten.
Usch dom äckliga skratt måsarna har kommit
tillbaka här försöker atackerar oss så fort man går utan för daörren.
Skit vidrigt är det nu när dom ska bo här under våren o sommaren.
Dom skriker både på natten o på morgonen.
Nu vill jag ha en k pist så jag kan sjkuta måsarna.
Dom stör mig värkligen.

När vi hade hemtat Filip i dag blev det en vår promenad i
vårsolen gött värre.
Sen så kom vi till farfar och där börja vi leka i lekparken
med hink o spadde som vi hade med oss.
Och även massa åk i gunga o ner för rutchikanan som
filip älskar.Massa gung o åk blev det.
När vi hade varit ute så blev det till att gå till ica
där köpte vi mjukglass för hela slanten i stora lass.
Filip fick en jätte stor mjukglass alldeles själv som
han stoppade i sig utan några problem :-)

Efter det så gick vi hemmåt och börja göra mat,
Filip var inte alls så sugen på mat.
han var säkert mätt från den stora glassen som han åt.

I kväll blev det ytligare en promenad med S vi var ute i 30 minuter
i alla fall.
Härligt man blir så pigg nu när våren är här.

Nu är det kväller o jag har kommit hem blir väl
inte så mycket här men ska nog gå och
sätta mig o se på tvn snart.
Pöss pöss på er alla blogg läsare.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0